En liten bit av Sanur

Har tänkt i flera dagar att jag ska skriva igen, men det har inte riktigt hänt för att jag inte har riktigt tagit några bilder. Tänkte i alla fall visa några jag tagit på vägen till yogastudion. Det är lite läskigt att springa omkring med en kamera i handen på vägarna här eftersom det är vänstertrafik, vild trafik, knähöga trottoarer (där sådana faktiskt finns) och hål i asfalten både här och där. Men jag kanske ska bättra mig i framtiden.

Denna vecka har jag haft fullt fokus på yoga. Sedan i måndags tror jag att jag varit på 11 pass och imorgon har jag ett sista för veckan, superhärligt faktiskt! Har även hunnit träffa några av de som ska vara med på yogalärarutbildningen! För imorgon börjar äntligen utbildningen! Jag har ingen absolut aning vad det är jag kan förvänta mig, så det känns riktigt spännande!

Så imorgon har jag en spännande dag med yoga på morgonen, efteråt ska jag på en söndagsmarknad som är precis utanför studion och köpa massa indonesisk mat (❤️) och slutligen på introduktionen för utbildningen! Jag är så taggad!!


(null)

(null)

(null)

(null)

Bali -18 | YTT, yoga | |
Upp