Gran Canaria!

Länge sedan jag skrev nu men  sånt händer ibland. Tänkte i alla fall visa lite bilder från när jag och Josie åkte till Gran Canaria för snart en månad sedan, bättre sent än aldrig :) Till skillnad från på La Palma tog jag nästan inte en enda bild vilket också var ganska skönt!
 
 
Vi bodde på Playa de Ingles, supernära stranden och kunde gå dit på bara 10 minuter! På midsommar var vi där och stranden var full av folk på ett beach party, superkul! De sista dagarna spederade vi på Mojito Bar vid strandpromenaden, jag älskar mynta!
 
 
 
Sista dagen var det varmt, närmare 35 grader men vi hade bokat en plats på en båt och åkte ut för att leta efter delfiner. Vi fick se massor och det var verkligen häftigt at se hur de hoppade omkring runt båten! Vi lyckades även se stora havsköldpaddor som simmade omkring bredvid oss, superhäftigt!
 
 
Nu ska jag iväg på jobb, hörs! :)
 
 
Allmänt, La Palma VT-17 | |
Upp