Let it snow

Klcokan är två, jag har tenta imorgon och grannarna har tentafest. Sjukt less. För en timme sedan skickade jag ett sms och bad dom dämpa sig men då höjdes musiken och nu är det 90-talsdisco på våningen under. Ringde vaktbolaget för ett tag sedan men det är tydligen sjukt mycket som händer i Umeå ikväll... Nu känns det inte lika jobbigt att flytta härifrån.
 
Idag har det varit riktigt snökaos och vi har så mycket snö nu! Jag spenderade en ganska stor del av dagen med att plugga och jag har lärt mig en del till tentan. Men det kommer verkligen inte bli kul att skriva imorgon. Fem timmar sömn är hanterbart men inte direkt optimalt så jag får ladda upp med massa kaffe tänker jag. 
 
Nu ska jag släcka lampan, hoppas att vakten kommer snart och passivt agressivt hoppas på att grannen får vägglöss. Godnatt.
 
 
 
 
Allmänt | Studentlivet, Umeå | |
Upp