Kvällspromenader

I Umeå är jag nästan aldrig ute på promenader, den enda gången jag är ute och går är när jag är påväg någonstans. I Söderhamn är det annorlunda. Då är jag ute och går nästan varje dag och så har det även blivit i Stockholm. Ibland går jag bara någon liten runda runt Södermalm. En annan gång gick jag genom Gamla Stan och någon annan gång gick jag ända till Östermalm (men med några shoppingpauser tog det sjukt lång tid!). Mysigt är det i all fall! 
 
Idag har jag varit ledig. Jag har fortfarande inte fått min kursbok, Adlibris har typ e-handelns längsta leveranstider. Dock så har mina två andra kurser inte startat än heller så det finns liksom inte så mycket att göra än. Jag har i alla fall tagit en liten shoppingtrip och träffade några kompisar på uni, så det har varit en bra dag! 
 
Imorgon är det föreläsningar från 13 till 20!
 
 
 
 
Allmänt, SU VT-17 | Stockholm, Studentlivet | |
Upp