En vecka

För en vecka sedan satt jag på planet påväg hit, det är galet hur fort dagarna går. Min plan var egentligen att försöka skriva ganska mycket här men jag har hållit mig sysselsatt med så mycket annat! I onsdags åkte jag iväg till Uni för att gå på en pub crawl och jag hittade många nya vänner där, det känns riktigt bra! Jag hade en föreläsning på torsdagen men eftersom att jag inte har min bok än så har jag inte fått så mycket plugg gjort. Jag hoppas verkligen att den kommer imorgon. 
 
Igår tog jag en sovmorgon och det var så skönt! Jag har sovit hur mycket som helst de senaste dagarna. På eftermiddagen gick jag och en kompis iväg till Fotografiska. Jag såg en utställning med porträtt, en annan utställning som gick lite över mitt kulturella huvud och till sist en utställning om reklamer från Diesel under 90-talet. På kvällen fixade vi en middag hos mig, drack lite vin och pratade så mycket. 
 
Jag har börjat trivas så bra i Stockholm! 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, SU VT-17 | |
Upp