Så mycket måndag

Alltså att ens försöka kliva ur sängen imorse var omöjligt, det gick bara inte. Jag tänkte att jag skulle vara duktig och sitta i skolan redan klockan åtta för att labba lite innan föreläsningen, men när klockan ringde snoozade jag istället alldeles för länge. Jag tog mig i alla fall till föreläsningen kl 10 och det är ju alltid någonting. Det var bara fyra personer där av en klass på kanske 20 så jag  anar att jag inte var den enda som var lite måndagstrött.
 
Jag har haft en rätt så bra dag ändå. Jag tog igen föreläsningen i transformmetoder som jag missade när jag var på min föreläsning i rymd och mätteknik, jag har typ alltid schemakrockar men det gör mig inte så mycket egentligen. På eftermiddagen räknade jag lite matte men stängde igen boken när jag såg Laplacetransformer, haha minns inte hur man räknar längre! Sen dess har jag suttit i datasalen och plockat ut mätningar för solstormar och magnetfält. Det är verkligen jättekul att få jobba med riktigt rymddata! 
 
Imorgon är det bara att köra hårt igen. Jag fick verkligen så mycket att göra denna vecka men allt hoppas jag kommer hinnas med. Kbk.
 
Och bara för att det är måndag och jag inte har någon bild att visa så lägger jag upp en gif, godnatt. :)
 
Dog chasing after a yoga ball
Allmänt, Teknisk Fysik | Imgur, Studentlivet, Teknisk Fysik, Umeå | |
Upp