Black Friday

Igår var alla mina deadlines för veckan inlämnade redan klockan 9 på morgonen så jag bestämde mig för att ha en ledig dag, black friday till ära blev det även sjukt mycket shopping! Först och främst fick vi tag på biljetter till Håkan Hellström i somma, så taggad! På eftermiddagen åkte jag ut till Avion för att köpa en ny skjorta och lite grejer på Ikea. Jag hade väntat mig värsta rea-hetsen men det var faktiskt lugnt och det är jag glad för! 
 
På kvällen tänkte jag att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt, jag kollade omkring lite på internet och så hamnade jag på elgiganten och insåg att dom också hade black friday-rea så nu har jag även beställt en ny kamera! En liten Canon EOS M10 som jag har kollat på så sjukt länge men inte köpt för att jag inte riktigt vet varför, men nu har jag i alla fall slagit till och längtar så mycket tills den kommer till mig! 
 
Idag har jag spenderat förmiddagen i skolan med Matlab. Programmet har kraschat fler gånger än vad jag vill räkna till och jag var inte på det bästa plugghumöret om man säger så, men nu har jag fått fram alla plottar jag ska ha så nu ska jag fixa lite teori till min presentation som jag ska ha på måndag men jag spar nog det till imorgon. Jag är så bra på att göra saker i sista minuten nu....
 
Ikväll kommer Izze förbi, vi har beställt ett fint vin och ikväll ska vi på Carneval-eventet på Origo. Trevlig helg!
 
 
 
 
Allmänt, Teknisk Fysik | Studentlivet, Teknisk Fysik, Umeå | |
Upp