Helgen

Så härlig helg med finmiddag, utgång, jobb, sol och bad! Fredagen spenderades på Eat and Meet och Arton78 men vi bestämde att det blev en tidig kväll och det var så skönt när jag vaknade på lördagsmorgonen. Efter jobbet åkte jag ut till Hälludden, tog ett kvällsdopp och kunde äntligen sova ut. 
 
Nu är det en otrolig värme i Söderhamn, när jag gick till jobbet var det 27 grader i skuggan och nästan inga vindar. Mitt sovrum nu är som en bastu så tidigare ikväll passade jag på att dricka te och titta på Game of Thrones ute på balkongen. Älskar hur bra denna sommar har varit! 
 
Nu, sömn och ladda upp inför ännu ett arbetspass imorgon!
 
 
 
 
 
 
 
 
Värt att nämna är förresten månen från i lördags. Så otroligt stor och alldeles röd. Supersvårt att få en bild med mobilkameran som gör den rättvisa men jag försökte i alla fall. I verkligheten var det amazing.
 
 
 
Allmänt | Sommar, Söderhamn | |
Upp