En lugnare lördag

Igår efter skolan var min enda plan att vara hemma, ta det lugnt och titta på tv. Dessa planer ändrades dock ganska fort när Johanna och Sara kom förbi och vi öppnade en vinflaska. Efter några glas knallade vi iväg till Origo och jag hade så kul!
 
Idag har jag tagit det betydligt lugnare. På förmiddagen tog jag bussen ner till stan för att handla julklappar. Trots att det var -10 grader har det varit en fin dag. Solen har aldrig riktigt gått upp men det är ett fint ljus ute. Jag  tog med mig min kamera ner på stan för att prova ta lite bilder men det var så otroligt kallt så jag skyndade mig att gå inomhus igen. 
 
Nu sitter jag hemma och tittar på Nobelfesten, det var först idag som jag kom på att det var trots att det är samma datum varje år. Jag tror verkligen att  jag har levt i en bubbla eller under en sten dom veckor som har varit. Mer spännande än så blir inte min kväll och det känns skönt. Hörs! ♥
 
 
 
 
Allmänt | Umeå | |
Upp