Antagen!

Ända sedan tvåan har jag planerat mina kurser så att jag skulla ha möjlighet att åka iväg någon annanstans och plugga ett tag. Jag har aldrig riktigt lockats av att ta ett utbytesår/termin utomlands men en läsperiod lite längre söderut kändes mer passande för mig. Nu i vår visste jag inte riktigt vad jag ville läsa i Umeå på vårterminen då bestämde jag mig för att jag ska iväg till Stockholm en läsperiod och plugga där! 
 
I höst sökte jag och ett tag trodde jag inte att jag ens skulle vara behörig då jag saknade 4.5 hp kvant men resten av mina studiemeriter vägde upp och idag kom äntligen antagningsbeskedet! Jag är så taggad på att komma iväg och det kommer bli så utmanande och kul! 
 
Nu ska jag fira med att sova på soffan framför Star Wars, godnatt! 
 
 
Teknisk Fysik | Astrofysik, Stockholm, Studentlivet, Teknisk Fysik, Umeå | |
Upp