I don't like change

Uppdatera sa dom.
Det blir kul sa dom.
 
Jag uppdaterade min dator till Windows 10 för ett tag sedan och den har inte fungerat riktigt lika bra sedan dess. Ibland så fryser bilden till och det går inte att göra någonting alls. Det hände aldrig med Window 8. Det blev bättre efter ett tag men det fungerar fortfarande inte fläckfritt. Ofta när jag har nämnt att jag har problem med uppdateringen har jag fått till svar: "Men du kanske inte installerade det rätt". Suck.
 
Trots mitt missnöje med den nya uppdateringen så bestämde jag mig för att uppdatera min iPhone 4S till iOS9. Vad tänkte jag där? Jag tror att det är den sämsta uppdateringen jag har upplevt!! Det största problemet är nog att det tar sjukt lång tid att starta mina appar. För lång tid. Vissa appar fungerar inte heller längre... Kan det vara Apples sätt att säga åt mig att skaffa en ny mobil? Jag har ju faktiskt haft denna i 1.5 år nu...
 
Safe to say: jag väntar nog länge med att uppdatera iPaden, och hoppas att det kommer en bättre uppdatering illa kvickt! Jag börjar känna ett starkt missnöje för förändring.
 
 
Allmänt | |
Upp