Sköna söndag

Ännu en pluggvecka är över och ännu en söndag har spenderats i skolan. Vintertiden gjorde att jag fick sova en timme "extra" och jag kom iväg till skolan relativt tidigt vilket gjorde att jag även var hemma från skolan innan klockan var 18! Jag minns inte ens när det hände sist! Att ha någon timme att bara vara hemma och slappa är otroligt skönt såhär kvällen innan tentan.
 
Vintertiden har ju också sina nackdelar. Idag började solen gå ner kl 15 och det var kolsvart ute kl 17. Det är lite tröttsamt men nog kommer det bli mycket mörkare på kvällarna innan vintersäsongen är över. 
 
Nu ska jag göra en sista kraftanstängning och ta tag i all disk och sedan ta en lång dusch (varmvattnet fungerade inte imorse!!) innan jag bäddar ner mig i sängen med Netflix!
 
Avslutar med en bild på en solnedgång från en föreläsningssal, det ar så fint i eftermiddags!
 
 
Teknisk Fysik | |
Upp