Gråa dagar

Solen sken över Söderhamn och varmt blev det.  Sommaren har kommit och det verkar som att den planerar att stanna ett tag. Enligt yr.no är det några regniga dagar som kommer men det är ju inte helt fel det heller.
 
Sedan sist jag skrev har jag haft besök av Erik, och åh så härliga dagar det har varit! Jag har invigt min engångskamera som ska få föreviga sommaren (Fannys bilder blev så fina så jag vill också prova!), vi har paddlat på Marmen, spenderat en kväll på berget, sett Söderblomsspelet och bara slappat tillsammans. Good times! 
 
Jag har jobbat lite, och i 30 graders värme var det inte en dans på rosor, åh så varmt det har varit! Nu är det några dagars ledighet innan jobbet börjar igen, jag har inga planer på vad jag ska göra med min lediga tid och det är så skönt! :)
 
Jag avslutar detta inlägg med en bild från Marmen som jag tod för några dagar sedan!
 
 
Allmänt | Söderhamn, student, teknisk fysik | |
Upp