Origo!

I tisdags var det dags för Virrbrännboll, ett evenemang vi ändrade på väldigt mycket från förra året. Det var en lugn förmiddag, jag spenderade större delen av dagen med att vila och det var så gött. Virrbrännbollen var kul och en lugn tillställning. Efteråt valde många att gå hem, men några nollor följde med till Origo. Det var öppningskvällen och MYCKET folk utanför. Vi stod sist i kön väldigt länge. Efter tre timmar kom vi in. Jag var först så trött men efter några minuter på dansgolvet så hade jag rikigt kul hela kvällen! En sen kväll följdes av en lång sovmorgon!
 
Igår arrengerade vi Phaddermiddagen! Jag och Eve handlade mat på förmiddagen och 16.15 hämtade jag upp några nollor vid fontänen. Vi cyklade ner till Väst på stan och hade det trevligt, Efter middagen for vi tillbaka till skolan för lite lekar på ängarna. Sedan Origo! Jag tog en tidig kväll och det var så skönt! :)
 
Idag är det Ämppos som gäller och jag är taggad! Det blir en lugn kväll för att imorgon är det tenta, men jag tror att jag kommer att ha en toppenkväll! :)

Den långa kön i tisdags

Teknisk Fysik | Umeå, mottagning, mottagning 2014, student, teknisk fysik | |
Upp