Härligt!

Oj så jag inte bloggar ofta! Det känns bara som om det inte finns så mycket intressant att skriva om då jag spenderar större tiden av mina dagar på jobbet, och det är nog inte så mycket jag kan skriva om därifrån. Däremot har jag varit ute och golfat igen. Det började bra och det känns kul att se lite resultat trots att jag inte har tränat så mycket!

Idag har jag varit ledig så då passade jag på att ta sovmorgon! Sedan fortsatte jag med en megafukost, sedan var det bara att dra igång och städa. Av vad jag vet så har det liksom inte städats rejält på kanske tio månader, och det är ju ett tag. Visst har det ju dammsugits och sånt, men det är ingen som har bott här permanent. Sedan bar det iväg till Sandarne för att flytta saker, tillbaka till stan och iväg till gymmet med pappa och Viktor och sedan var det bara att bädda ner sig. Imorn ska jag vakna pigg och utvilad så att jag orkar jobba från 10 - 20.10...  Love it.

Solnedgång från min lägenhet i Umeå, lite saknar jag det allt...
Allmänt | |
Upp