Lucia, bastu och Café Oxen

Hemma från en luciakväll hos Emma, det var najs även fast hälften av oss var frånvarande. Vi åt tacos, cheesecake och badade bastu. Just bastu är något jag aldrig gjort förr men det var rätt så mysigt, bastuparty någon dag? ;)

Värmen från bastun var i alla fall sövande. Jag körde hem och det var inte lika lätt som det brukar vara, dessutom känner jag mig riktigt sömnig, men jag kom på att jag bara sov två timmar inatt, kan bero på det också.

Istället för att sova sitter jag och kikar på kläder, jag är så sjukt less på min garderob just nu, jag vill byta ut en hel drös av mina gamla kläder.....

Imorn är det lördag och jag har absolut ingenting att göra, förutom att jobba på Café Oxen, nu jävlar är det en riktig skitkris, JOBBIGT. Jag ska även försöka sova länge också,  men jag har ju så mycket att göra, seriöst jag orkar inte.

Just nu skulle jag behöva Josie, hon sa några väldigt "fina" ord (som jag både gillar och ogillar) som gav mitt självförtroende en sjuuuk boost. Tror att jag gillar det. :)

Nuså, godnatt
Allmänt | |
Upp