Yogastudion

Idag har jag blivit medveten om att jag bor granne med en tupp, redan kl 06 började galandet. Det är som en helt normal väckarklocka med snooze och som är väldigt lätt att sova igenom! När jag vaknade nästa gång var klockan nämligen 11... lite senare än vad jag tänkt mig. Dagsrutinerna har inte ännu riktigt fallit på plast efter den långa resan, men jag tog mig tillslut upp och gick iväg för lite frukost/lunch.

Även idag har jag gått omkring massor och har börjat hitta häromkring. Jag har fortfarande inte riktigt vant mig med gatorna här. Bilarna kör på "fel" sida och trottoarerna är inte alltid befintliga. Lite här och var finns även små blomarrangemang och rökelser placerade (tror att det är en hinduistisk ritual), så det gäller att hålla koll på var man sätter fötterna. Det finns även mängder med hål i marken och den väldigt höga trottoaren kan helt plötsligt gå väldigt brant nedåt. Men har man lite koll bara så är det lugnt!

En stor del av dagen har jag spenderat på yogastudion. Den är så galet fin! Jag har även gjort mitt första yogapass där, hur skönt som helst och jag fick så mycket energi! Imorgon har jag ställt min egen väckarklocka så jag ska försöka ta mig till morgonyogan också! Längtar så mycket tills utbildningen drar igång, det är inte långt kvar nu!

(null)

Bali -18 | |
Upp