En dag med Sara

Helgen gick verkligen alldeles för fort. Fredagen var verkligen lugn, försov mig lite på lördagen men hann med någon timmes studier. På eftermiddagen mötte jag upp Steffanne på stan, vi shoppade, drack mängder med kaffe och gick tillslut hem till mig för att fixa middag. På söndagen hälsade Sara på! Vi spenderade mycket tid ute och bara gick omkring i stan och kollade. På eftermiddagen låg vi däckade i min soffa, åt massor med popcorn och tittade på tv. På kvällen släpade vi våra trötta huvuden iväg till Ho's för så god kinamat! Love it! 
 
Imorse åkte hon iväg redan kl 6 på morgonen. Jag tänkte att jag skulle hålla mig vaken men råkade somna om och fick väldigt bråttom till min föreläsning. Idag började Astrofysikaliska Spektra och det verkar vara en bra kurs, iaf väldigt strukturerad och det känns bra! 
 
Nu börjar verkligen klockan ticka iväg... Denna vecka ska jag verkligen försöka ta mig upp tidigare på mornarna. Sjukt svårt. Godnatt.
 
 
 
 
 
Allmänt, SU VT-17 | |
Upp