Söndag

Det är söndag igen och helgen är snart över. Jag har nog haft världens tråkigaste helg, i fredags vaknade jag upp och var dunderförkyld. Det fanns inte en chans att jag skulle ta mig till skolan eller träffa mina kompisar eller någonting alls. Jag sov nästan hela fredagen och mådde mycket bättre på lördagen men var fortfarande för förkyld för att lämna lägenheten... Idag mår jag ännu bättre, fortfarande förkyld och har ont i kroppen av att ha legat ner så länge men jag kan i alla fall vara uppe och plugga litegrann....
 
Imorgon börjar min labbvecka och jag vet inte riktigt vad det innebär än. Vi ska behandla data som vi fick från teleskopet och det låter kul men måste verkligen läsa in mig på vad jag ska göra. Det ska bli skönt att komma iväg till skolan igen i alla fall. 
 
 
 
Allmänt, SU VT-17 | |
Upp