Sommar i Söderhamn

Så, sist jag skrev var jag i Umeå, skolan  hade precis tagit slut och jag var bara ledig. Nu är jag i Söderhamn, någonstans mitt mellan  jobb och sommarlov och skola. Nog hade jag föredragit att vara ledig hela sommaren men det börjar kännar mer och mer ok att åka iväg till jobbet.
 
Under min lediga tid har jag hunnit läsa två böcker. Nu är jag inne på den tredje, en bok om partikelfysik. Jag och Fanny har upptäckt att det är riktigt roligt att paddla och vi har hunnit göra det två gånger i sommar. Jag har äntligen skaffat ett gymkort och längtar efter att träna i sommar, Active ser så annorlunda ut nu.
 
Så, nu har jag några lediga dagar vilket ska bli så skönt..! Så jag har längtat efter sommarlov!
Allmänt | Söderhamn, ledig, student, teknisk fysik | |
#1 - - Fanny:

BU!! lägg upp bilder

Upp