Winter is here

Det är tiden på året då solen går ner klockan tre och jag är ständigt rädd för att halka så fort jag går ut. Imorse vaknade jag av att det fortfarande var vitt ute och jag vet inte om jag hoppas på att det fortsätter vara så eller om jag hoppas på att snön smälter bort. Jag har inte riktigt bestämt migt ännu.
 
Idag började jag på ännu en ny kurs, transformmetoder. Första föreläsningen har gett mig en otrolig skrivkramp så nu kanske det inte blir så mycket mer plugg idag, haha! Jag tror dock att detta kommer att gå bra även om det känns lite annorlunda att läsa en mattekurs igen istället för bara fysikkurser.
 
Nu ska jag ladda upp inför träning. Hur trött som helst just nu men lite mat och kanske lite kaffe så kommer jag kanske igång igen. Hörs! 
 
 
Allmänt, Teknisk Fysik | Teknisk Fysik, Umeå | |
Upp