Brännbollsyran/Something tells me you like a good knife fight

Brännbollsyran är över och det var så bra! Vi hade så kul, såg så bra spelningar och jag är så nöjd med helgen! Ett ord som kan sammanfatta dessa två dagarna är trängsel. Det var trångt när vi köade till köerna in, det var trångt när vi köade in, det var trångt när vi köade för att komma till scenen och det var trångt framför scenen. Man knuffades överallt hela tiden av människor som skulle framåt, bakåt och sidorna. Stundtals väldigt irriterande. Men det är väl vad en kan vänta av en festival som har växt så mycket?
 
Nu njuter jag av att det är söndag. Jag insåg att jag verkligen inte skullle orka plugga hela helgen och forsätta prestera nästa vecka. Det skulle bara inte gå. Nu ska jag istället njuta över att vara ledig, äta lite onyttig mat, titta på tv och ladda upp inför en ny vecka. Så glad över att ha haft en riktigt bra helg!
 
Fredagen var första dagen och var ganska lugn för mig. Vi var åpp brännisfesten, det var massor med människor där och väldigt trevlig stämning! Vi såg massor med konserter och trampade omkring i så mycket lera.
 
 
 
 
 
Dag två inledde jag på Båten, drinkar och sötpotatispommes innan vi drog tillbaka till Nydalahöjd. Vi tog en lite kortare kväll, Otto Knows var höjdpunkten men Ingrosso var också riktigt bra! 
 
 
 
 
 
 
 När jag gick hem strax innan Ingrosso slutat spela, det var näst intill dagsljus. 
Allmänt | 2016, Brännbollsyran, Umeå | |
Upp