Ledig

Rapporten är inskickad och nu är jag ledig på riktigt! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med ledig tid men det är ju bra att prova på det ibland. Imorse vaknade jag redan klockan sju och tyckte att jag var alldeles för pigg för att somna om så jag klev upp, drog igång nyhetsmorgon, gjorde kaffe och satte mig och skrev på rapporten. För första gången på två (tre?) veckor  var jag till Iksu på ett bodybalancepass, så skönt med yoga och stretching. På eftermiddagen spenderade jag någon timme till med rapporten vilket innebär att jag har suttit framför skärmen så länge idag. Skulle helst vilja läsa Oscar Wilde nu men är så trött i huvudet. Skulle behöva städa lite men är så trött i kroppen. Jag hoppas verkligen att jag inte håller på att bli sjuk men jag är galet seg...
 
Ikväll ska jag ta vara på ledigheten, äta god mat och slappa framför tvn, så härligt att inte behöva spendera hela dagarna i skolan. Imorgon funderar jag till och med på att fara ner på stan. Så sugen på att köpa nya växter. Jag har spenderat väldigt mycket tid med Pinterest de senaste dagarna och det dämpar inte direkt mitt shoppingsug. Jag har dock ingen aning om vad jag skulle köpa och vart jag skulle ställa någonting, men sånt går ju att lösa! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp