Bruce / Meet me in the land of hope and dreams

På midsommardagen åkte vi vidare till Göteborg för att se bästa Bruce och vilken konsert det blev! Jag var så glad att vi hade sittplatser under tak, efter ett tag in i konserten började det regna ganska mycket och en bit bort såg vi hur det åskade. Det var också så skönt att kunna komma till konserten vilken tid man än ville och bara gå och sätta sig på sin plats. Sist jag var på Bruce stod jag längst fram och hur fantastiskt det än var så hade jag så otroligt ont i fötterna efteråt! 
 
Han spelade i nästan prick 4 timmar och så många av mina favvolåtar kom, jag blev sjukt glad när han drog igång I'm on fire och Land of hope and dreams! De flesta andra av mina favoriter kändes nästan givna att dom skulle dyka upp. Hur som, det var i alla fall en helt fantastisk spelning!
 
 
 
 
 
Allmänt, Musik | 2016, Bruce Springsteen, Ullevi | |
Upp