Hungry Hearts

Jag fick tag på biljetter till Bruce Springsteen!!! Jag var så nervös av att sitta i kön i nästan en kvart men till slut kom jag fram till bokningssidan. Jag längar så mycket efter den 25.e juni! Jag har även hört rykten om att hela The River-albumet kommer att spelas från början till slut, så awesome om det är sant! Förra konserten jag var på spelade han Born to Run från början till slut, det var helt magiskt! Jag har sittplatser denna gång, det kommer bli så mycket bekvämare än att stå längst fram men jag tror att det kommer bli lika bra ändå! Taggar! 
 
Idag har det varit en dålig pluggdag. Tenta imorgon men jag har bara varit så ofokuserad. Jag gick hem redan klockan fem och har hunnit städa lite och fixa saker. Det blir lite repetition senare ikväll men jag tror inte att jag har så mycket mer att lära innan imorgon. Det får gå som det går. I accept my fate.
 
Nu tänker jag fortsätta peppa Springsteen, här är
 
Allmänt, Musik | Bruce Springsteen | |
Upp