Dream Baby Dream

Äntligen är tentaveckan över. Själva tentan var otroligt svår, jag skrev på tillräckligt med poäng för att kunna bli godkänd men jag är inte säker. Jag tänker dock inte reflektera någonting mer om det. Nu har jag gjort allt jag kan göra  så det är bara att vänta. 
 
Efter tentan drog jag ner på stan, jag hade inte så mycket att göra men det var skönt att bara gå omkring. Jag köpte lite grejer till köket, lite bubbel och så fina eukalyptuskvistar! Dom står såå fint vid tvn, men jag önskar att jag hade en lite smalare vas. Att vara inne på blombutiken var så otroligt mysigt. Jag fick ett väldigt stort shoppingsug! Jag har verkligen inte gröna fingrar men tycker att det är så härligt att ha växter omkring mig!
 
 
 
På kvällen hade vi tentafest, det är vår näst sista innan klassen "splittas" upp och vi alla börjar läsa olika inriktningar. Det känns konstigt. Men vi kommer ju fortfarande hänga med varandra och göra saker tillsammans. Så det är inte hela världen. Vi startade hemma hos mig, spelade spel, pratade, lyssnade på musik. Efteråt gick vi till Origo och hade så kul. Att djen avslutade med Springsteens Dream baby dream gjorde inte kvällen sämre. Sååå bra.
 
 
Idag har jag inte gjort mycket. Jag har sovit länge, ätit massor och tittat på Suits. Om ett tag ska jag gå och beställa pizza och ikväll ska jag jobba på Origo. Toppen! Imorgon ska jag ha en helledig dag, det kommer bli awesome!
 
 
Allmänt, Teknisk Fysik | Eukalyptus, Teknisk Fysik | |
Upp