Första skoldagen!

Det var åter igen länge sedan jag skrev här men jag är så sysselsatt hela dagarna! Det är mycket med min flytt och mottagning och jag har skrivit en tenta (som dock inte gick så bra) och så har jag idag börjat skolan! Det känns bra att komma igång. Än så länge har jag bara haft en föreläsning och det var en repetition av en kurs vi läste i ettan, så det är ganska lugnt än så länge. Dock har jag en del uppgifter som jag skulle ha gjort i sommar som jag ska lämna in nu som jag måste ge lite ansträngning. Jag tänker dock att det var otroligt värdefullt att ha varit ledig i sommar.. Nu är det ändå höst i Umeå så då kan jag sitta inne framför datorn istället. 
 
Jag har inte varit på så många mottagningsaktiviteter än. Det var Ämppos i torsdags och det var så kul! Massor med punch och pannkakor och trevligt sällskap, inget Origo men en mysig efterfest! På lördagen var det caps och det var så kul! Jag flyttade på dagen och hann med typ tre förfester innan vi drog oss iväg. Capsen var riktigt rolig och det var så länge sedan jag spelade det! Jag drack öl, vissa vatten och andra lakritslikör, så glad att jag inte fick ett mittenglas. Kvällen avslutades på Origo och det liksom en bra kväll!
 
Nu ska jag fortsätta med mitt rapportskrivande. Ska verkligen försöka skriva här lite oftare också! Hörs! :)
 
 
 
Allmänt, Teknisk Fysik | Teknisk Fysik, Umeå, student | |
Upp