Dagen efter en tenta

När veckor av tentaplugg tillslut är över vill jag inte göra annat än att sova... Jag sov lite mer än 11 timmar i natt och skulle utan större problem kunna ta en power nap här och nu. Jag antar att kroppen börjar slappna av. 
 
Jag har gjort lite skolarbete idag och imorgon har jag slutpresentation för Ingenjörens roll i arbetslivet. Jag har verkligen inte lagt ner mycket tid på detta men det går nog bra. Så kort tid kvar på mitt andra år och om 24 timmar är jag 40% ingenjör i Teknisk Fysik. Så snart.
 
Större delen av min lediga tid har jag spenderat i sängen med Netflix. Det blir lite av ett vakuum när tentaplugget försvinner och jag har ingen aning vad jag ska göra med all ledig tid. Konstigt det där. 
 
En whiteboard under optiktentaplugget för någon månad sedan.
Teknisk Fysik | |
Upp