Sommarlov!

Inser att det åter igen var ungefär en månad sedan jag skrev här sist..! Den senaste månaden har dock inte varit lugn. Labbrapporten har lämnats in och blivit godkänd, yttligare labbar har genomförts och även dom blivit godkända. Läsårets sista tentor var Statistik och Klassisk Mekanik. Statistiken kändes bra, jag behövde inte många poäng för att bli godkänd så det är skönt. Klassiska Mekaniken känns inte som ett säkert godkänt. Det har varit en svår kurs och det var först sista veckan som allt började "klicka". Några poäng vet jag att jag kommer att få och jag hoppas att det är tillräckligt. Tänker dock släppa all betygsstress för nu har jag sommarlov! :)
 
Att vara ledig är lite klurigt. Den ständiga studiestressen har inte riktigt släppt greppet om mig och jag känner fortfarande att jag inte kan vända på dygnet eller spendera en dag utan att plugga. Det börjar gå över men är inte helt borta. Snart kan jag nog känna mig ledig på riktigt!
 
Många av mina klasskompisar har farit hem nu, så mina sista dagar i Umeå spenderar jag med Erik. Jag kommer att sakna honom som en galning under sommaren...
 
Jag har dock stora planer inför sommaren, jag jobbar väldigt lite så jag ska njuta av ledigheten och göra precis vad jag vill! Det kommer att vara så skönt! 
 
 
Dada Life på Brännbollsyran förra veckan!
 
På eftertentafest i fredags!
Allmänt | |
Upp