Ett delprov senare

Dagens delprov kändes faktiskt helt okej, jag skulle bli så sjukt besviken om jag kuggade. Tog mig även igenom en klassmekföreläsning och skrev ut den rättade labbrapporten. På måndag ska den vara inne igen.... Idag har det varit väldigt varmt här uppe i Umeå, tillräckligt för att det inte var något problem att cykla omkring utan jacka, och tillräckligt varmt för att sitta ute i tshirt efter att skoldagen var över! Minns inte när jag kunde göra det sist..! 
 
Efter att jag kommit hem snörade jag på mig löparskorna. Det är inte lika jag kommer ut och springer sen jag flyttade upp, konditionen är inte där den en gång var. Jag tog mig i alla fall igenom en runda som jag var nöjd med, tyvärr är den bara ungefär hälften så lång som mina gamla rundor, och jag har nästan 1 minut segare tempo per kilometer jämfört med i somras. Till veckan borde jag verkligen försöka gå iväg på ett RPM-pass. Jag känner mig faktiskt ganska taggad på triathlon igen! 
 
Ikväll kommer jag inte ägna mig åt mycket. Jag skulle helst vilja bädda ner mig i sängen och titta på Dexter, men istället tänker jag nog skriva labbrapport och titta på Sex and the City, det var länge sedan. Först måste jag laga middag, mina jätteäckliga grannar har flyttat in igen efter påsklovet, korridorsköket är inte så mysigt. Nästa gång jag ser dom får jag nog se till att säga några väl valda ord. Så less! 
 
 
Allmänt, Teknisk Fysik, Träning | |
Upp