Baby I got my facts learnt real good by now

Veckorna rusar ivär i warpspeed och snart är tredje kursen på Teknisk Fysik tentad. Denna vecka fick jag tillbaka min programmeringstenta och den var ej godkänd, jag hade tre poäng för lite. Det känns ju just typiskt. Dagarna fylls med mycket härligt. Många timmar studier, någon timme har till och med spenderats på iksu och jag har spenderar mest hela dagarna med underbara människor. 
 
Umeå är härligt. Jag kan se stjärnor när jag går hem från skolan på kvällarna (och vilken stjärnhimmel!!), det har ännu inte blivit riktigt kallt så jag kan springa omkring i mina nollningsförstörda converse fortfarande och idag kom snön (kanske inte conversedag imorgon). Dock har jag inte haft större möjligheter till att vara ute i solen på typ en vecka, det känns lite konstigt. 
 
Livet rullar på, det är härligt. :)
Allmänt | |
Upp