EN VECKA KVAR!!!

AAH vad jag är taggad! Sedan mitt senaste blogginlägg har jag inte tränat någonting. En jobbig form av halsont har uppkommit och jag vill att det ska gå över. Dessutom har jag åter igen börjat jobba. Det känns kul men det var varit otroligt ledigt att vara ledig. Nu är det bara sex arbetsdagar kvar innan det är helg och då är det triathlon! Ah det ska bli så kul! 
 
Midsommarhelgen har varit väldigt härlig. Jag började jobba klockan åtta på morgonen och sedan var det bara fullt ös fram till halv fyra. Så mycket folk hela dagen.......! På kvällen for hela familjen ut till familjen Lingmans stuga, väldigt traditionsenligt! Där åt vi mat, drack lite vin och vid elva somnade jag på soffan! Förra året åkte jag hem på kvällen (jag jobbade då också) men i år sov jag kvar. Det var rätt så gött men jag sov inte så länge.... På morgonen åkte jag båt till jobbet och även då var det ganska mycket folk hela dagen. På kvällen åkte vi iväg till familjen Bergs sommarstuga. Wilmer är såå söt! 
 
Nu är det definitivt dags att sova. Imorgon ska jag upp ganska tidigt och om det inte regnar så ska jag cykla till jobbet. Om halsen känns bra kanske det blir en löprunda på kvällen. Men jag har inte riktigt bestämt mig, det vore kanske bra med en vilodag?
 
Hörs!
 
 
Allmänt | |
Upp