Born to run?

Inser att det nog var väldigt länge sedan jag skrev någonting om RPM-pass eller löpning eller gym. Det beror helt enkelt på att jag väldigt sällan nu för tiden är på pass eller springer eller tränar.... Det märks verkligen på konditionen som inte direkt är som det var alldeles innan triathlonet för en månad sedan. Numera springer jag ungefär hälften av den sträcka jag sprang veckorna innan triathlonet (som jag ofta sprang efter att ha jobbat tio timmar). 
 
Det känns inte sådär jättetoppen, det är dags att komma tillbaka igen! Med sommarschema på Active och inte så mycket tid kvar i Söderhamn så kanske det inte blir så många spinningpass, de som jag tycker verkligen boostar konditionen. Men jag ska försöka ge mig ut på min gamla löprunda igen, kanske minska tempot lite i början och TVINGA mig själv till att springa. Det kanske funkar.!
 
Annars så längtar jag lite till IKSU, med alla pass och simhallen. Inte långt kvar nu. Idag inleds sommarens sista arbetsvecka och på måndag far jag till Paris. Härligt!
 
På stranden innan start
 
Träning | |
Upp