We'll always have Paris

Lördagar är ganska härliga. Imorse sov jag rätt så länge. Läste min bok om kvantfysik, tränade hjärnan med lite sifferpussel och pluggade matematik. Allt innan klockan hade slagit elva. Egentligen hade jag tänkt ta premiärturen i mina nya löpskor. Men typiskt nog så har jag åkt på en förkylning. Den är inte på det värsta viset men tillräcklig för att det inte är någon bra idé att sticka ut och springa. Det känns som en bra plan i att avboka RPM-passet imorgon också. Men jag vill vänta och se hur jag känner mig imorgon. 
 
Jag har även jobbat ett kort pass. Det var kul, man vet aldrig riktigt vad som händer i Sandarne. Resten av kvällen kommer att bli väldigt lugn. Jag har hittat socker- och sötningsmedelfri chocklad så jag ska äta lite av det, titta lite på  tv och sedan försöka sova bort min miniförkylning. 
 
Hörs!
 
Jag drömmer mig även bort till Paris
Allmänt | |
Upp