Onsdag

Så fort veckan går, snart är det liksom helg igen! Idag har blivit en väldig chilldag. Jag spenderade morgonen med att plugga matte och då hörde jag även om Söderhamn på nyheterna, haha! Det där med att arbetsförmedlingen skickar unga till Norge. 
 
Detta följdes av mer matteplugg, sedan kollade jag igenom biologilabben. Nu ska jag titta på fåglar och granska deras matvanor och hur olika arter beter sig, så spännande! Ska först se till att det kommer hit fåglar! Hoppas det kommer många talgoxar för de är nog de enda fåglarna jag känner igen. ;)
 
Annars har jag inte så mycket mer inplanerat. Ett gympass ska det bli och ännu mer matteplugg. Lite väl lugnt men det ska väl vara så ibland också :)
 
Och när jag inte har några nya bilder kan jag lägga upp en från i somras. Tittar du riktigt noga kan du se den andra regnbågen också
Allmänt | |
Upp