Endel dagar kvar...

Just nu löser jag differentialekvationer av andra ordningen, men räka dagar till sista tentan verkar inte vilja funka... Men jag tror att det är 10 dagar kvar, eller 9? Vet inte... Det känns dock att det närmar sig för tentaångesten är på topp! Ikväll ska jag försöka skriva lite labbrapport på katalas-uppgiften, är inte riktigt säker på vad jag ska skriva men det löser sig nog. Sedan så ska jag lära mig två kapitel i kemin och sedan ska jag försöka repetera mattekursen. Åh jag vill bara vara klar och få plugga fysik igen! Jag har jättesvårt för att bestämma mig för vad jag ska läsa. Klarar jag mina två kurser har jag platsgaranti till Teknisk Fysik i Umeå, men jag vet inte om jag vill gå kandidatprogrammet i Fysik i Stockholm. Det är så svårt!!! Gaah, blir ju nästan galen...!

Förutom tentaångest händer det inte så mycket, jag gjorde ett besök på Iksu (long time no seen) idag och gick på yoga, det var mycket roligare förr! :( Ska försöka träna mycket mer denna vecka, vilket jag säger hela tiden, men jag gillar Iksu! Och nu kan jag inte sitta och skriva i min blogg längre för det är bara en mindre bra anldening till att inte göra någonting vettigt som typ att plugga. Måste verkligen, verkligen, verkligen. Imorn ska jag försöka ta mig till skolan och sitta där, men först ska jag ta en lång och välbehövlig sovmorgon.
Ha de gött.
Allmänt | |
Upp