Chill!

Tycker att det saknas lite bilder bloggen, så jag ska försöka ändra lite på det då! Steget för att ladda in bilder från mobilen till kameran är lite för jobbigt. ;) Sedan så blir inte mina bilder så bra, men det kanske ändrar sig snart!

Dagen varit väldigt lugn.! Jag började efter lunchen med en cykeltur ner till stan, sedan en promenad med Karl och efter middgen for jag, pappa och Viktor till Flygstaden för att hämta en säng från ett förråd, som inte var det lättaste, massor av saker stod ivägen men efter ett tag gick det! Dessutom fick jag en goodiebag som har delats ut genom pappas jobb, men så fanns det en kvar till mig! Massor med roliga saker från Make Up Store..! Najs!
Imorn väntar förhoppningsvis en tur till gymmet och sedan 8 timmar jobb, trevligt!

En del bilder från Umeå kan nog dyka upp, här tog jag modet till mig och klättrade upp på  en skulptur nere vid älven som var säkert två meter! Lite skakig i benen var jag ;)

Och här är tidningen från Make Up Store som jag fick med i Goodiebagen, tror dock att det är en upplaga från vintern ;)
Allmänt | |
Upp