Söndagsförmiddag

Igår morse fick jag besök av Linnea, vi satt och pratade om kvällens planer. Jag var väldigt sugen på att bara stanna hemma och tittade på film, men det slutade med att jag, Linnea och Nicki gick ut. Kvällen spenderades på Origo, NTK´s kårhus. Det var rätt så trevligt men vid ett-tiden började jag gäspa så då gick jag hem.
 
Idag vaknade jag av ljuset från en strålande sol (dendär solen har jag dock inte sett röken av då mitt fönster är i skuggsidan) så jag drog mig ut i köket och gjorde lite frukost som jag åt framför ett avsnitt av Sex and the City (ja, jag tittar mycket på den serien ;). Efter det var det bara att plocka fram fysikböckerna och plugga. Eftersom att det är lite drygt att plugga i ett helt tyst rum brukar jag ha tv:n på som bakgrundsljud, och det brukar funka bra. Idag är det dock slalomtävlingar på ettan och det är lite småsvårt att slita sig. ÅÅH SÅ JAG VILL TILL FJÄLLEN! Det känns jättetråkigt att inte kunna åka i vinter, men den veckan har vi föreläsningar om relativitetsteorin och big bang och den spännande delen av fysiken, så jag blir kvar i umeå..! Efter den den veckan dock kommer jag förhoppningsvis spendera ett längre tag i Söderhamn, I like it!
 
Och på tal om Söderhamn, nästa helg åker jag tillbaka, jag längtar!!
Allmänt | |
Upp