Besvikelse

Så jag började på Högskolan i Gävle idag och började med en timmes fördröjning av lektionen. Det är ju inte hela världen men det var ju synd att det inte var en toppenföreläsning som följde. Sedan följdes föreläsningen av ett grupparbete som skulle ske under hela kursen och som skulle sluta med en muntlig redovisning för resten av klassen. För mig var meningen med kursen att jag bara skulle behöva gå på labbarna och sedan kunna plugga hemma, men nu kommer jag ju behöva åka ner till Gävle i tid och otid för att sitta typ en och enhalv timme och skriva på vårat back-to-gymnasiet-grupparbete. Jag är lite negativ och säger tack och adjö till Gävle. Så kan det gå.!
 
Nu sitter jag med en sån där jättemysig huvudvärk och ska mota bort den med en trestegs-komediserie-raket. The Middle följs av Vänner som följs av Big Bang Theory. Varva det med lite fysikplugg och kanske lite glass så kanske det släpper en aning. Men bara kanske...
 
 
Jag saknar Umeå! Godnatt.
Allmänt | |
#1 - - FAnny:

Tråkigt :/ nä, missade jag the middle :( bäst jui!

Svar: Haha, jag vet! Det är underbart! ;)
Sofia

Upp