Bussåkande och Cv-skrivande!

Dagen blev aningens stressad då jag lyckades försova mig (trots en timmes Rix FM-brölande!!) det blev till att irra omkring hemma och packa ihop det sista inför hemfärden, diska, fixa frukost osv. Mitt i irrandet ringde Angelica (hon jag hyr mitt rum av) och frågade när jag hade tänkt flytta ut osv. Så nu är lägenheten uppsagd och jag har den till den 15 juni. Synd för jag ÄLSKAR den.! Det är så otroligt perfekt läge på den med ungefär 10 minuters promenad till skolan, jättenära till Ica och ungefär 20 - 30 minuters promenad ner på  stan. Och UTSIKTEN! Det är väldigt trevligt att blicka ut över Norrlands Universitetssjukhus och då och då (typ någon gång per dag) se en helikopter flyga förbi, och ofta på morgonen hör man bilvägen utanför låta. I love it! Och appropå helikoptertrafik så såg jag ett flygplan lyfta från flygplatsen igår när jag stod och väntade på hissen! Hehe..!
.
Lite från ämnet bara, sedan kom Bostaden över och bytte lås på min dörr, Angelica hade blivit av med sin extranyckel, men det gjorde inte mig så mycket. Men nu har jag i alla fall massor med nycklar till min dörr, vad jag nu ska med dom till. ;) Bostaden kom i alla fall förbi vid 10.50, och jag skulle med bussen 11.20! Låset var i alla fall bytt 11.05, så det var bara att dra med sig alla väskor och ila iväg till bussen. Jag hade en väligt klumpig gångstil, men det kan jag väl bjuda på!
.
Jag hade sån tur att jag fick förstaplats på bussen, och nu sitter jag med datorn i knät och försöker skriva cv. Det kanske kan behövas. Jag har sökt Teknisk Fysik i Umeå och det har jag garantiplats, men jag har väldigt svårt att bestämma mig hurvida jag ska tacka ja eller nej, för jag har bara garantiplatsen i ett år, och det vore ju jobbigt om jag inte skulle komma in senare...... Åh så svårt det är..!
.
Nu blir det i alla fall Söderhamn till på måndag, det ska bli härligt att vara hemma, och jag längtar efter min säng! Ikväll tror jag det blir middag ute med familjen, det ska bli väldigt trevligt!
.
Hörs hej!
Allmänt | |
Upp