Veckan har då gått fort

Skolan rullar på, duggan i tisdags (som ännu inte är rättat) och kemisjälvkollen igår (som inte gick det minsta bra). Det krävs en hel del pluggande men motivationen är minst sagt inte alltid med. Det är dock bara att jobba på, om ett år vet jag inte vad jag kan tänkas hålla på med. :)

Igår drog jag och några tjejkompisar ut på Nh och åt mat och drack öl/vin. Väldigt trevligt var det och det var välbehöveligt att få lämna Ersboda ett tag. Det var inte riktigt tänkt att det skulle bli en sen kväll, men det brukar inte alltid bli som man har tänkt sig! När vi skulle ut från krogen frågade några av dom som jobbade där varför vi var påväg hem redan, det ena ledde till det andra och jag och Linnea stannade på Nh! Vid 12-tiden gick vi mot Ålidhem och på morgonen vaknade vi och var TRÖTTA. Roligt var det i alla fall men det ska bli skönt att sova länge ikväll!

Man känner verkligen att hösten har kommit till Umeå, de träd som inte har tappat alla löv har så gott som ändrat färg. Det är så väldigt fint över allt och det gillas! Jag har börjat dra fram vinterjackan, vissa dagar behövs den. Idag hade jag den också, men idag blev det väldigt varmt! Jobbigt! Och idag har jag köpt gymkort på IKSU och imorn drar jag igång första passet! Det ska bli jättehärligt att börja träna igen!

Nu blir det mat!

 

Middagen

 

 

Efter middagen

 

 
Vi naturvetare har våra egna hastighetsgränser! ;)

Allmänt | |
Upp