Dugga 1

Dagen började med en Wordfeud-battle på mattelektionen, koncentrationen var ju på topp! Det blev inte en så lång lektion idag, istället gick vi omkring i skolan och spanade in caféer och lunchställen på skolan, men det slutade med att vi åt i lunchrummet som vanligt! Jag bytte även till långsamma matte D-kursen idag, det kan nog bli rätt så intensivt. På eftermiddagen hade vi vår första Dugga, det är typ som ett prov och om vi har tur får vi några extrapoäng på tentan! Jag undrar hur det gick för mig. Det var några uppgifter som jag chansade hejvilt på och det var en uppgift som jag inte ens lyckades få något svar på. Men jag hoppas i alla fall att jag snart får veta hur det gick. :) Jag funderar även på kurser till våren, jag tror att jag måste läsa någonting annat för att läsa 100%, imorn ska jag försöka leta upp syon och se vad som händer, jag har lite planer. :)

Annars händer det inte så mycket. Imorn ska jag nog tvinga mig själv till Iksu och köpa ett gymkort, det  behövs verkligen känner jag! Jag och Linnea har en hel del planer på pass vi ska gå (boxning bla. jag gissar på att jag inte kommer kunna röra mig efter ett sånt pass!) och jag har bestämt mig för att försöka mig på lite yoga! Jag skulle gärna vilja vara ute och springa lite också, men jag kan inga bra vägar häromkring och jag vågar inte riktigt än vara ute när det är mörkt. ;) Men kanske att man kan springa lite på Iksu.. I vilket fall är jag pepp på att börja träna!

Och Facebook, alltså, vad har hänt? Nu kändes det ju bara väldigt, väldigt komplicerat. Man kanske vänjer sig?

Och nu är det middag! Höööörs :):)

Allmänt | |
Upp