Big Brother nästa

Den här dagen sög ju den också. jag började dagen med kulturhistoria, kvart i tolv var jag klar med uppsatsen, men jag hade inte förberett mig på att prata inför klassen vilket jag gjorde i alla fall och det gick rätt så bra ändå. Efter det hade jag svenskaprov, Erik hotar alltid med att anmäla oss som inte sköter oss till Big Brother, så jag är väl där nu antar jag. Provet gick inte bra..  Efter det hade jag historia och betygssnack, jag var tvungen att skriva en uppsats till om franska revolutionen annars får jag inte G. Jag måste även skriva om Gustav Vasa. Gör jag det bra så kan jag få MVG, prestationsångesten når taket.

Imorn har jag lilla uppkörningen, jag är pepp.

Och ikväll ska jag nog låta bli att plugga och kolla lite på Sex and the City, gött.
Allmänt | |
Upp