Håller du mig i handen?

Ser att det snöar ute, tur att jag hann komma hem innan... Dagen har varit helt ok. Jag har "övervunnit" mina rädslor för sprutor (jag är långt ifrån botad men ändå liksom), jag har även fått reda på att jag tillhör blodgrupp A, ovanligt liksom.. Jag har bokat balbiljetter, tror jag i alla fall, Pontus fick ta hand om det. Jag har ätit lunch på Subway, där blev jag bjuden på en kaka, nice. Jag har dansat till Hoedown och Cellblock och Bond, jag har spelat lite på Heart will go on. Ikväll måste jag spela cpmycket, energin börjar dock sina, jag har inte sovit så superbra på senaste tiden, något med sommartid / stress /sånt? Har även massor, massor, massor med läxor.

Det som numera gör mig glad är att springa, det rensar upp huvudet på ett så bra sätt, och jag vill verkligen träna. Ikväll hade jag tänkt försöka ge mig tid till att springa lite, men så kom denna jävla snön. ÅÅH, det är nästan så att jag blir lite less, nu vill jag ha ha oisiga, torra vägar så att jag kan vara ute utan att behöva vara livrädd för att halka ihjäl mig...!

Usch och fy och blä, det är nog bara bita ihop och vänta på ljusare tider, de kan inte vara alldeles för långt borta.

Kan även tillägga att jag nog aldrig tidigare har varit så här sjukt sugen på björnbär...
Allmänt | |
Upp