En bild säger mer än tusen ord!

Så var det torsdag och en mindre drös med spelningar, allt gick bra förutom ett litet "taktartsbyte" i Ronjas låt, men det löste vi så galant så! ;) Efter det gick några av oss till Muskan för quizen, när den var över gick vi vidare till Ch, jag och Victor sjöng Barbie Girl på karaoke, eller, jag sjöng inte, hmmm. När klockan slog två började jag och Eve dra oss hem till mig, precis då satte alkoholen in på allvar, sick-sackgång hem, några "fall" från Eves sida och en massa omvägar. 40 minuter tog det i alla fall att gå hem till mig från Ch, bra! Vi låg och pratade tills klockan var halv 4, jag vaknade när klockan var 6, fortfarande lite småfull. När klockan slog åtta gick vi upp och åt frukost, vi båda var fortfarande lite småfulla, ILLA! Men det var lätt värt det, för kul hade vi! :D

Idag var det en röstning på skolan om vart balen ska vara och resultatet blev Rådhuset i Söderhamn!! :D Jag är glad men tycker det är synd att många inte kan ta beslutet. Balen är i Söderhamn nu, lev med det.

Greetings from space

Spegel, spegel

Jag och Eve

Karin, Mathias, Mathias och Victor

Karin som fyllde år :)

och som fick en födelsedagsdrink av personalen ;)

Mathias Ruuska målar mellan quizfrågorna

Väldigt vackert resultat ;)

Jag och Victor

Eve

Några av oss

Jag och Eve går hemåt

End of yesterdays story! Haha, nu ska jag försöka jobba lite med Café Oxen, kanske städa lite (jag har faktiskt städat hela nedervåningen idag) och sen ska jag dra iväg på middag med Luciatjejerna, NAJS! :D

Hörs

Allmänt | |
Upp