"pluggar"

Ska egentligen sitta och skriva historia nu, men det går ju bra. Dagen har jag i alla fall spenderat med Josie, vi har åkt bil i stan, åkt till donken och ätit glass, åkt och handlat, åkt lite i stan igen, åkt och handlat och sen åkt hem till henne. Det var trevligt!

Nu när solen har börjat värma igen så har jag blivit SOLBRÄND! ILLA! Jag var ute rätt så länge igår, och det kändes. Igår kväll var jag helt knallröd på axlarna, fy fan! Jag hade ingen after sun-kräm hemma eller, så på morgonen när jag vaknade kliade det som bara den. Idag hade jag tänkt vara lite bättre och smorde in mig med SPF 15, det hjälpte inte! Nu har jag i alla fall en Hawaiian Tropic-after sun som luktar suuuupergott! :):)

Ikväll hoppas jag att Nellie kommer förbi, det känns lite som om det var år sen jag träffade henne!

Nää, åter till pluggandet. Peace♥
Allmänt | |
Upp