Den lilla vita är funnen!

Idag åkte jag till Sundsvall för lite shopping. Där hittade jag min studentklänning på hm, naaajs! Hittade även en väldigt Chanel-inspirerad väska, som numera är min, jag behöver ju veeeeerkligen en ny väska...

Middagsbiljetterna är även färdiga! Jag lyckades få en rabatt(=gratis) av kopieringen, trevligt! Eve hämtade ut biljetterna så jag har inte sett dom än.. Jag hoppas verkligen att allt funkar, att det är bra upplösning, att måtten blev bra och att jag inte blir stämd för att ha kopierat en bild från google! ;)

Annars då? Ikväll är det visst studentfest, den dissar jag. Jag dissar även drickandet imorn, det gör Eve med så jag kommer i alla fall inte behöva vara ensam... Vad vi ska göra vet vi dock inte. Ikväll träffade jag Eve igen, hon är tillsammans med Marcus igen (visste det!!) och jag tycker att det är bra!

Annars så har jag bestämt mig för att hoppa av matte c-kursen, jag hinner verkligen inte med och jag ska ändå läsa kursen på basåret, och jag kommer ju inte komma in på arkitektutbildningen på mina betyg direkt.. På måndag ska jag prata med syon så jag hoppas att det kommer att lösa sig!

Nu blir det historiaplugg, puss♥

Allmänt | |
Upp