Bakisdag

Igår började dagen klockan åtta med träning med Dogge, snabba ryck blev det. 11 var jag hemma och skulle hinna duscha och äta lunch innan jag skulle ut till Sandarne och jobba klockan 12. Hann inte äta någon lunch, kul. Klockan två hade jag rast och då fick jag äntligen mat. På jobbet var det full rulle, det var kunder non stop typ hela dagen, så brukar det aldrig vara. Den sista kunden var ute 20.15, en kvart efter att vi har stängt, rätt så irriterande!

Efter jobbet blev det feeest! Jag åkte och hämtade upp Eve och vi åkte hem till mig så att jag skulle kunna byta om, sen åkte vi till Pontus där vi förfestade. Dagens brist på mat kändes, jag blev väldigt full på typ 3 cider. Kvällen fortsatte på Muskan där vi sjöng karaoke, jag och Eve sjöng What if God Was One of Us, jag undrar hur det lät...... Sedan fortsatte vi till Ch där vi stannade för resten av kvällen. Där köpte jag en cider och satte mig vid ett bord där det satt två killar och försökte lösa quizen, vi bestämde oss för att "hjälpa till" lite, jag kunde faktiskt en fråga! Det visade sig dock att en av killarna bor i Umeå! Där ska ju jag också bo! Vi pratade lite och han bjöd mig på en massa drinkar, hehehe! Jag träffade även Marcus, han och Eve har gjort slut, så jag grälade lite på honom men vi hade även andra rätt så givande samtal.

Long story short, jag fick i mig på tok för mycket alkohol och jag hade ätit på tok för lite mat. Jag däckade hos Pontus senare på kvällen men jag tror att jag låter bli detaljerna, det är inte vär det.

Nu blir det till att ta det lugnt ett tag tror jag.

Allmänt | |
Upp